Круизи

ВЕЛИКДЕНСКИ речен круиз „ОТ ПАРИЖ ДО НОРМАНДИЯ“ 19 април.2025г. с водач от България | с полет от София

Транспорт
Кораб
8 дни / 7 нощувки
Дати на отпътуване
19.04.2025 г.
Изпрати запитване
Имате въпроси? Cвържете с нас 0879 990 698
Програма
Кораб: MS ROUSSE PRESTIGE
• Френски балкони на панорамната палуба в задната част на горната палуба • Удобни, просторни външни кабини • Голяма тераса за слънчеви бани с шезлонги и джакузи • Елегантен панорамен ресторант • Просторен панорамен салон с бар и дансинг • Фризьорски салон, масаж, малка библиотека, интернет кът с Wi-Fi достъп (срещу заплащане), малък магазин Въведен в експлоатация: 2004 г. под българския флаг Реконструкция и обновяване на всички кабини: Зимата на 2017/2018 Дължина: 110 м Ширина: 11.4 m Двигател: 1.55 м Членове на екипажа: 40 Пътници: 151 Палуби: 4 Захранващо напрежение: 220 волта


Допълнителна информация
ЦЕНИ:
Категория Тип кабина Описание Цена
. Каюта с малък прозорец На основната палуба, в предната част; 11 m2; Удобства: душ/WC, сешоар, регулируем климатик, телевизор, радио, телефон, сейф 3918 BGN


  • Самолетни билети София – Хонолулу (с прекачване), Папеете – Сан Франциско и Сан Франциско – София (с прекачване) с вкл. ръчен и чекиран багаж
  • 2 нощувки със закуска в Папеете, хотел 4*
  • 14 нощувки на кораб Norwegian Sun, пълен пансион за хранене
  • 2 нощувки със закуска в Хонолулу, хотел 4*
  • 2 нощувки със закуска в Сан Франциско, хотел 4*
  • Обзорна екскурзия на Таити
  • Всички трансфери по програмата
  • Пристанищни такси 
  • Застраховка „Помощ при пътуване”
  • Водач от агенцията при минимум 10 участника



  • Допълнителните екскурзии по маршрута
  • Такса обслужване на кораба - 20 USD/ден/човек
  • Разходи за издаване на виза за САЩ
  • Градски и курортни такси в хотелите
  • SPA процедурите, фризьорския салон; фотографски услуги; медицински услуги; пране и гладене; казиното; румсървиз
  • Храната в специализираните ресторанти
  • Ползването на сателитен телефон и интернет
  • Консумация на алкохолни напитки



  • Депозит 1 - 3000 лв/човек при подписване на договора
  • Депозит 2 - доплащане до 50% от стойността на пакета до 07.04.2025 г
  • Пълно плащане - до 08.05.2025В случай, че пътуващите нямат готова виза за САЩ, е необходимо веднага след потвърждение за резервация, да предприемат действия за кандидатстване и да резервират дата за интервю не по-късно от 30 дни след подписване на договора.Ако получат отказ, заплатеният депозит от 3000 лв/човек не се губи, а остава във вид на ваучер за бъдещо пътуване с "Травел Холидейс" ООД.
    УСЛОВИЯ ЗА АНУЛАЦИЯ:
  • До 07.04.2025 – загуба на депозита
  • 08.04-08.05.2025 – 30% от стойността на договора
  • 09.05-06.06.2025 – 50%
  • след 06.06.2025 – 100%